$ amilliiamilli

Nu e jag pa otto zutz kontoret, vantar pa mina flyers, jag har namligen skaffat mig ett extrajobb! med andra ord, dela ut reklamflyers & fa folk att ga till city hall! hur svart kan det va egentligen, jag menar vem gillar inte city hall?! Sitter & tittar pa skolor ocksa, jag ska borja plugga spanska, ar sa trott pa att sta brevid som ett ree & lassas forsta! I januari ar jag alltsa en elev igen, jepp du horde ratt; Im back in busness. jobb och skola! Maybe I'm not to cool for school after all.. nu ska jag hem till mi amor <3 livet ar underbart, u n d e r b a r t !
Ikvall vet jag inte vad som hander, mota e:on chicksen + grannen over en mohito kanske! japp sa far det bli. Nu borjar felipe rappa, de e dags att gettt!

pS!
En tjej kommer fram till dess ute en kvall:
- heej! gud! jag laser din blogg! tycker den ar jatte bra,
sa roligt att lasa om ditt liv har i barcelona!
- hehe..aha..eh..tack
- men assa? vad gor du har egentligen? e inte du pa city hall?!??

dags att andra pa rutinerna? neeje!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback