christmas tajm!

Denna vecka har jag & dess har lekt varsta housewifey's, igar var vi tex pa ikea & storhandlade svensk julmat & idag har vi tagit reda pa hur man gor rodbetsallad, knack o shiet, vi var helt doda pa bussen hem, bada saknade vara mammor. Dunder att ha en mamma som forbereder allt, try it, det ar ett krig. So, Imorgon ar det julafton! det kommer bli dunder, dethar aret ar det namligen bara julens bra sidor vi tar del av; mat, paket, snaps & fett sallskap! (minus sno, kyla, keffa tvpogram som man redan sett 19 jular tidigare osv.) Ok, jag erkanner vall att det ar med sorg jag tanker pa mamma, & mina broder, dethar ar min forsta jul utan dom :// men det kanske tyder pa att jag ar vuxen nu? well, let's just hope, men att ta julen i egna hander tyder vall pa nagot typ av framsteg iallafall? So I guess this is it. God jul allihopa. Vi ses snart igen. Nagon gang nasta ar.

blesS

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Dan före dan.....gumman. Hoppas julstöket går bra och att du är rädd om dig och dina vänner som du har i din närhet. Här hemma är det en riktigt vit Jul...mysigt men tomt utan dig. Pappa och farmor har satt in en jul slant på ditt konto......vi saknar fortfarande en adress till dig. God Jul hjärtat du finns i mina tankar hela tiden.



Älskar dig

Mamma

2008-12-23 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback