good day!

Idag har det varit en dunderdaag! vi vaknade tidigt, både jag & ahmad, jag kände mig frisk igen & det va fint väder! jag hittade mitt pass som jag trodde jag hade tappat bort, allt föll på plats på jobbet & vi behövde bara betala halva hyran wich means: I'm rich, bitch! utbildningen är färdig, imorgon ska jag börja sälja; pracka på folk en massa elabonnemang, aldrig ge upp, tjata sönder allt & alla & hitta fördelar med allt som har med E.on att göra, bara vara en random telefonförsäljare alltså! har tillochmed gjort en matlåda tills imorgon. Shiet va jag e rutineraaad!

pS!
till alla juggar! enda dunderlåten jag hört på erat språk, så passa på, känn er stollta! 
.. o' ärligt talat, hur många tror att det är 50' & den andra chicken som sjunger denhär låten? på riktigt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback