barcelona my love.

Sitter i köket som ett ree, efter en hel helg av barcelona é jag så gott som levande död. Denhär helgen har fördomarna vi haft för City hall tidigare svalnat, vilket är bra eftersom det ligger en gata bort, det är nära hem & det är gratis dricka! Shity hall kanske inte är så shity trots allt, tänk att man alltid får det tillbaka som en smäll i ansiktet när man bär på fördomar? tillomed när vi pratar spaniens uteliv.

Idag har vi suttit på Starbucks första delen av morgonen, dvs runt fyra tiden, därefter var jag så rutinerad så jag gick ner och fortsatte min fikarunda nere i raval. Jag älskar raval. längtar tillbaka dit, där vill jag bo. Här uppe är det turistpackat & 4-filit, jag vill tillbaka till gränderna, till raval-durum & avloppslukten. wierd enough. människorna här hemma gör ändå allt värt i slutändan. Tex just nu. alla leker charader, vem gör så, på en söndagkväll sådär helt random? aa vi! So, tretton stycken Peter-pan i en lägenhet, ingen som har någon planering på att växa upp any time soon. lika bra.. alla vet väll hur dunder allt va när man var liten? nemaS problemaS amigo.
 
Imorgon kommer min man. imorgon börjar vi jobba. imorgon är en viktig dag, så nu måste jag sova.

adioS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback