hisskaos.

Jobbigt, går fuckade nån & några upp våran hiss, nämner inga namn men det va iallafall glocalnet som gjorde det! Dom klämde in sig 8 stycken i minsta hissen, god knows how they did it, & helt plötsigt fastnar en ölburk mellan våran våning & hissen. - Waalla! stuck! Så dom ringer sjalvklart hissduden & han är på sin väg dit, tjugo minuter senare får något REE i hissen panik & börjar sparka sönder gallret för att komma ut - fem minuter senare dyker hissgubben upp. Denhär killen som sparkade hade tydligen klaustrofobi, i en pytteliten hiss med 8 personer passar inte riktigt en klaustrofobisk manniska in..kan inte undga att undra hur denhar personen egentligen tankte. anywayz, nu är hissen förstörd, hissgubben sa att det kanske inte går att laga, nu måste vi GÅ upp, & ändå bor vi bara på andra våningen, tänk er dom som bor på nionde!

Idag har jag & Lotta (the red one.) varit på fläshigaste frisörsallongen för hon skulle färga sitt röda hår ännu rödare & det blev as schnyggt, jag blev så inspirerad när jag satt där inne så nu ska jag gå & klippa lugg, med köksaxen. Det kommer bli jätte fult, men när jag får för mig något finns det inget att göra, jag kan inte hjälpa det!

peaCe out!


Kommentarer
Postat av: caroline

hej min älskling!



hoppas att ni har det bra! kan tänka mig att det blev skitsnygg, lotta passar såå bra i rött!

kommer ni hem till jul? miss you.. puss!

2008-11-23 @ 00:21:21
Postat av: Anonym

hmm sen när kunde glocalnet förstöra saker? trodde de bara var en produkt^



2008-11-26 @ 02:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback