B-day.

vi åkte på vardagsrumsstädningen idag iallafall. &' no shit om det va städning. vin, öl, sprit på hela golvet som hade räckt till en gratisfylla. verkligen galet hur folk skräpar ner, det måste ha varit riktiga djur här igår. men imorgon kommer städerskan, & hon ska ju också ha något att göra, så det fick bli bortförklaringen till att dissa dammsugaren idag. Så när vi hade krigat oss igenom städningen & varit såhääär duktiga så gick vi ner på starbucks & slukade största cheescaken. sen hem, siesta, film & mat. med andra ord den perfekta bakisdagen, minus vardagsrumsstädningen då.  anywayz, nu sitter jag i vardagsrummet & myser, själv.. det va längesen man va ensam nu. det e rätt skönt. fast snart är det dags att gå in och joina dom andra för vi ska spela chicago & hur ska det gå om självaste chicagomästaren inte är med, det går ju inte. Saknar min mamma, & mina vänner, vill inte åka hem utan önskar mer att dom kunde va här hos oss, om ni förstår vad jag menar.. det är så härligt här. 
 
BleSs.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Godmorgon mina vackra små partypinglor......när börjar ni att jobba, skriv gärna och berätta vad som händer med jobbet? Mamsen

2008-10-20 @ 08:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback