floppmo.

godmorgon, för nu är det morgon.. vid ett sådär. ändå är det bara jag som e' vaken. dom flesta i lägenheten ligger fortfarande och sover, hoppas på att dom ska vakna sist och att vardagsrummet ska vara cleant när dom klivit upp. ingen pallar städa. igår va vi aaaalla hemma, vi lagade fahitas och hade lyxmiddag sen förfestade vi här hemma. det va jätte trevligt, thina och joél kom också förbi, applåder applåder, the couple is official utanför sin dörr! men Mondo va kefft eftersom dom bara spelade techno dunka dunka o' såndär psykos musik. det är ju musiken som gör stället.. Idag ska vi inte göra nåånting. ta det lugnt, chailla, njuta av barzzelona! saknar min man. ma' boo. min älskling j a g l o v a r d i g d u e a l l t. min fasve. mitt hjärta. min ahmad.


 

Kommentarer
Postat av: jennifer

det gör ont i hjärtat att inte ha dig nära

2008-10-20 @ 00:29:51
Postat av: tina!

vi tog steget och gjorde det! tack för en trelvig kväll. dock klarade jag inte av musiken! men vi ses väl in the fogg eller vad det heter


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback