maskeradii.


Helgen har varit dunder. vi har haft roligt och jag tror vi kommit fram till en hel del I think med lite hjälp av alkoholen, gracias! På dagen har vi gått runt på stan i alla fina små gränder och myst, i fredags var vi tillomed så vuxna att vi gick och tittade på kyrkan. utanför såklart, det kostade 5 euro att gå in! Igår var vi på ikea-mission, det låg mitt i ingenstans. vi handlade bara mat.. allt svenskt vi kunde hitta. lingonsyllt, köttbullar, gräddsås, kaviar allt. kände mig så stollt över att va svensk när jag gick runt där inne. haha. på riktigt!  Sen så gjorde vi världens godaste middag när vi kom hem: köttbullar & potatismos med lingonsyllt & gräddsås. grov lyx för en annan. 
På kvällen klädde alla ut sig & började förfesta här hemma för det var maskerad på Apollo, så vi alla drog dit sen. där var det jätte trevligt. fast idag e lotta sjuk, & det e dumt, men jag ska ta hand om henne. det regnar ute också, så vad ska man göra? det e bara att chaila I guess. På måndag börjar vi jobba..en vecka kvar i Barcelonas lediga dar sen ska man bli seriös försäljare dy vet. anywayz, pengarna börjar ta slut så de e väll dags att göra något åt saken kanske.






adioS. 


pS! not every swedish girl has "yellow hair"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback