ååh höglunda.

igår var vi på ollan och käkade, gamla tjejgänget. inte alla men nästan alla. det va galet, precis som old times.  vi skulle bara äta middag "tidig kväll" blabla, men man kunde inte låta bli att låta sig dras tillbaka till höglundatiden, till matkrig i matsalen. märtas. missions. rymningar. till epaturer med hb och savannyxor, (tragiskt jag vet men wtf vi var små o' jag skulle inte banga om jag fick chansen att göra om det igen. eller jo, kanske hade bangat på den där gången jag o' isa gömde oss i duschen hos offer eller när jag o' lina söp oss dyng på en söndag o' jag fick hänga med na på magpumpning kl 6 på eftermiddagen meen..)  ändå känns det som de va igår vi rökte vårt första munbloss tillsammans, som vi hade vår första fylla tillsammans, vår första kärlek, allt. alla dom roligaste sakerna och dom tuffaste motgångarna, alltid höll vi ihop. åtta årig vänskap, vad kan egentligen slå sånna? och minns ni hur simpelt allt va back in the days. man tyckte typ inte att det fanns några problem. ba chilla med livet. hakuna matata!  ååh dunder att va 14 igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback