zzz

igår kom ida amanda och madde hit. vi satt o' rökte, snackade, fixade oss, drack osådär. jag och amanda lagade en fin middag, spagetti med salsasås och kethup mmm! riktig tjejkväll. sen kom D och haney hit o sen kom maho och hämtade oss, dunder maho :) så åkte vi ner på oleary's och träffade lite annat folk. 
det va jätte trevligt med lottas "walla jag vet inte" och en massa annat psykos haha.
hursomhellst. nån får för sig att någon har blivit mördad på storgatan så alla går och snackar om det och det dödade stämningen grovt. jag tappar bort ida amanda o madde och dom nojjar upp sig att det va jag som blivit mördad. jag nojjar upp mig att dee' ahmad som blivit mördad. ingen mobil. ingenting. alla springer bara runt och är helt nojjiga.
tillslut hittar vi varanndra. alla var fortfarande i livet och det va såklart ingen som hade blivit mördad på storgatan heller.
det va bara som alltid. rykten. inget märkvärdigt i denhär stan.
så vi kände att de va bäst att åka hem medans alla va i säkerhet.

idag sov vi till två, sen lagade vi pannkaka :) nu är ahmad och spelar match och jag är hemma och bloggar. shit. no life.
åh, det vore så dunder att bara få lägga sig och sova nu men jag kan inte det. för jag har jätte mycket att göra. jag måste börja packa ur lägenheten, emil ska flytta in på tisdag och ingenting är gjort. + att jag måste fixa jätte mycket inför barca. måste hitta mitt arbetstillstånd. orkar inte göra om det igen där nere, det är ett krig. emil kommer komma hit med alla sina saker på tisdag och då kommer jag fortfarande ligga här och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback