inatt

..drömde jag att jag åkte hem till sverige, vaknade av att jag kallsvettades! haha! skulle aldrig kunna tänka mig att flytta tillbaks till norden än på ett tag, allra hellst inte till sundsvall, men jag saknar folket. det var längesen jag såg mina kära nu, sju månader närmare bestämt. tur att mamma o' farmor hälsar på mig snart! 2 veckor kvar, o' vi alla vet att två veckor går fort här. så fort så man blir rädd ibland.


appropå drömmar så drömde pablo att jag o' max var syskon. tacka gud för att det bara var en dröm.

ikväll ska jag stanna inne o' ha filmkväll. håller tummarna för att des håller mig sällskap, det är nämligen lättare sagt än gjort att hitta någon som vill ta det lugnt, no doubt. alla här har myror i brallan o' vill bara ut ut ut! o' jag försöker inte framstå som om jag inte är en del av den gruppen, men jag försöker tänka på hälsan!

förövrigt så måste jag: städa lägenheten, plugga, handla mat, gå till gymmet, sola så jag inte är blekast i barcelona o' gå till bibblan. varför skjuter jag upp allt till sista sekunden? jag har inte tid nu! okej, Stökigt it is.

ps.
förlåt
des för att jag försov mig imorse. jag vet att du hatar mig nu.
men jag älskar ju dig. (a)


Kommentarer
Postat av: Des

Hatar dig? nädå jag fick min hämd när jag läste: "allra hellst inte till sundsvall" önskar pablo kunde läsa svenska HA HA HA... skoa baaa

filmkväll hade vart underbart! men upp klockan 6 imorrn o våra filmkvällar brukar ju typ sluta dååå hmm... Tomorrow im all yours!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback