coffiebreak

spenderade halva dagen på gymmet igår. vi både sprang, solade, simmade o' gjorde sit-ups. jepp badmössan är investerad. på kvällen åkte jag o' älsklingen till shoko för han skulle spela. där var det galet mycket folk och jag var trött. någon sa till mig att en redbull är som 10 koppar kaffe och det tror jag på.

senare drog vi vidare till BLVD o' mötte upp des, pablo petade oss efter fem minuter o' gick hem, men efter 70 koppar kaffe va inte jag ett dugg trött och  vi stannade o' firade in påsken tills morgonen var här.
justdet. morgonen..
träningsverk o' bakfylla.
ronja rövardotter var färdig!
pablo grät när ronja hoppade över helvettesgapet till borkas sida,
när mattis skrek att han inte längre har något barn.
den dödar alla andra filmer som någonsin har gjorts tidigare.

glad påsk


Kommentarer
Postat av: hanna

har du fått hem ronja rövardotter?? =O =D

2009-04-13 @ 02:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback