badmössa!


åh va' duktig jag är, jag borde få ett pris för att jag är så duktig! imorse stod klockan nämligen på 09.55 å' därefter bar det av till gymmet! skulle ta ett simpass o' hela vägen ut till poolen gick dess o' nojjade:  "alla har badtofflor utom vi" "alla har badmössa utom vi" o' sant som det var sagt hann vi bara simma några längder innan badvakten kom o' pekade på våra jässor, vi såg oss omkring, och yes, varenda jäkel hade badmössa på sig - utom vi. det blev till att kliva upp o' lägga sig på solstolen istället.. fuuck. vanliga oturen (;

nu är jag hemma igen o' ska snart lyssna på beatnuts o' storsäda lägenheten! har inte plockat undan sen födelsedagskalaset så det är ballonger o' serpentiner över hela vardagsrummet. jag tycker det är mysigt för då känns det som man fyller år varje dag :) det tycker inte pablo..


JLO, kasta dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback