vin, lasagne o' nya fellini.

igår var en rolig kväll. började på en jätte mysig chilensk resturang, caleuche, med pablo där åt jag lasagne o' drack vin och var jätte vuxen! mötte upp kidsen för fest och på vägen lyckades vi även tappa bort både granma', amanda och polette så slutligen var det bara jag o' des som satt hängandes i baren på BLVD resten av kvällen. 
mauro var där o' pablo spelade o' allt var bara sådär trivsamt.

efteråt gick vi hela kollektivet hem o' sov hos desiré. runt sju tiden kom även pola vinglandes och crew-la rambla 89 hade förflyttats till sant jerusalem för att vakna upp till en frukost med varm choklad och nybakat bröd i stekpanna. vill konstatera att mitt liv é underbart.

nu har vi beställt argentinsk mat som kommer vara här om fem minuter.
jag måste jag duka.

ciao.

Kommentarer
Postat av: billy

shitty hall ikvall, jokko spelar. vi ses dar. forfest hos brudarna, PUSS PA DIG DAAAA!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback