grow up!

nu har jag varit oldie i 3 timmar o' 15 minuter, KNAS! jag é inte tonåring längre! dock känns allt som förut, men här ska ni få se på förändringar! vägrar att bli en vuxenfjortis. om fem år har jag kidoz, jycke o' bor i en lyxvilla i sitges, men så tänker väll alla innan man vaknar upp, 50 bast, o' undrar vad som hände.

har varit späckat shema hela veckan när hanzor varit här, därav ingen bloggning. imorgon flyger hon sin kos tillbaka till sverige, kmr bli tomt utan dig finis ♥

nu kom älsklingen precis hem från shoko vilket betyder att det är dags att krypa under täcket o' SOVA, det har det inte gjorts mkt av på ett tag. ses imorgon då jag påbörjar mitt nya vuxna liv!


Kommentarer
Postat av: AC

Hipp hipp HURRA!

på din

FÖDELSEDAG!

Det kan inte vara sant, att Frida i dag blir en liten tant..

Tihii skojar bara. Hoppas du får en underbar dag i dag. (Å nu får du gå på systemet oxå...tjohooo)

Kraaaamis

//AC

2009-04-03 @ 07:34:25
Postat av: pappa

Liten blir stor. Ha en bra fodelsedag.

Alskar dig.

2009-04-03 @ 13:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback