jäni!

polette är alltid boosad när hon kommer hem nuförtiden, börjar bli orolig. hon jobbar 24/7 o' när jag väl ser henne är hon dyngparrad efter afterworken. okejdå, inte aspackad kanske men åtminstonde pickalurven på hög nivå. vanligtvis snackar hon i 150 km/h, 45 min utan avbrott, utan ljug. imagine nu.

pola: idag träffade jag största tjurskallen ever, hon behöver ett riktigt bazz! så hon kan slappna av. domhär catalanerna - jääni! dom har lite tention som behöver tas ut. vet inte om jag ska hitta en lite ho ho till dom allehop. det är vad dom behöver. jääni, jag kommer in där. o bah: ååh va gott det luktar här, men det luktade bokstavligen rövhål, kärringen tittade inte ens på mig, o' vanligtvis så brukar det ju lukta gott när man kommer in i ett växthus, men det luktade skit..
jag: aha var det i ett växthus?
pola: nej.. typ i en blommaffär. men vanligtvis brukar dom ju ha ett litet växthus på sidan av blomaffären du vet?
jag: aa. var det där inne eller?
pola: nej.

OKEJ what about fucking växthuset?


jag är hemma o' ruttnar. tacosen står kvar på köksbordet efter min o' hjärtats middag. han är o' jobbar. känner mig övergiven, ensam o' ja ni får tycka synd om mig.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Des

hahahahahahahahha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback