yo, it's ma b-day!

.. o' idag har solen finally kommit tillbaka till barca, lite otur att det var samma dag som hanna åkte dock. har varit o' lämnat av henne vid bussen nyss o' ska snart möta upp dessen för vi ska gå o' träna en stund o' döda lite tid i en solstol vid poolen, senare ska vi gå o' handla ingredienser till födelseda's tårtan :) shat! när man får ställa sig o' göra sin egen tårta på födelsedagen då är man fan gammal, tur att jag har dig, min dess som alltid backar o' som alltid kmr va äldre än mig :)

IKVÄLL BLIRE FEZT!


Kommentarer
Postat av: fröken dostani!

grattis älskade du! :)

saknar dig.. hoppas du har det bra!

2009-04-03 @ 15:43:12
Postat av: malin

GRATTIS GUMMAN! :)

hoppas du far en sjuhelvetes fin dag!

PUSSS!

Postat av: Des

Tårtan kommer bli den BÄSTA!!!!!

Hahaha o du lilla mini jag kommer ALLTID va äldre än dig fram till sden dagen jag dör :) Som är aldrig. För jag är odödlig hhaha

2009-04-03 @ 17:01:43
URL: http://desiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback