morning would.

idag har det, i rekord, varit den kallaste dagen i barcelona. jag fick flash-backs från sverige när ingen orkar träffas för kylan känns för mycket för att ens palla gå från sitt hus till en annans. försöker omvandla det till någon slags julstämning som jag så mycket saknar. men här är inte lägenheterna varma, o' det finns inget lösgodis, o' inga nybakta lussebullar. 5 dagar kvar tills jag är i sverige, och antagligen runt 8 tills jag börjar längta tillbaka hit.


ps!
imorgon dansar jag o' colette på clubba bubba
så se till att va där och skaka med oss (!)

och fasve, om du läser det här.. jag vill aldrig såra dig.
fast jag vet att det händer för ofta.
och det krossar mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback