romeo och jag.

sitter o' känner mig skit ensam. här är det alltid ett himla liv så när alla drar känns det så tyst här hemma så att det blir störande. nu ska jag gråta mig till sömns över romeo o' julias olyckliga kärlek, ska recensera den imorgon. man mår inte bra av sånna filmer, man blir bara lessen.

imorgon ska jag o' colette dansa på clubba bubba igen. det kommer en as ball dj från new york, nick catchdubs, som vi ska imponera på. har inte varit ute sedan förra torsdagen så fruktar att det kommer flip-ooout



kom hit med
julpynt och lösgodis och julstämning som förra året.
nino och din keffa reggaeton - ifall du måste.
den du är o' alla skadade saker som det nu innebär.
kom hit...skit i LA kom bara!
jag saknar dig så himlans mycket DES ♥.

// mIni.

Kommentarer
Postat av: Des

Skanar dig så himlans mycket med, läs mitt inlägg om dig min egan lilal mini!

Och vadå blondie e ju inte blond!

VArför ska pablo slå mig för- hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback