respect astrid.

har umgåtts med baby hela dagen & myst en massa, käkat, strosat runt osv..  varit i bibblan har vi också, på astrid lindgren-mission. försöker nämligen förklara för min pojkvän att astrid är ett fucking geni & att hon är världskänd men pablo vägrar erkänna att han ens har hört talas om pippi långstrump, han påstår alltså att astrid är helt okänd för folks utanför svenska gränsen. detta tänkte jag motbevisa idag så jag spatserar bestämt in i största bibloteket & googlar kaxigt på astrid,  no results?! dethär händer inte. P står o' flinar fett nöjd o' jag hör mig själv: this libary sucks! då var det dags att gå. ett tips kunde ju ha varit att hålla ilskan inne när du befinner dig i ett biblotek som är lika tyst som döden själv. men ett biblotek utan astrid är fortfarande knas.

nu sitter jag hemma i köket med pola & snuttar rödvin o' lyssnar på salsa. ikväll är det nämligen salsakväll som vi planerat att gå på men jag tror jag måste passa denhär gången, efter gårdagens boosing är det nog bättre för mig att vara hemma med min hjärtevän & min 2'nd hjärtevän fahita.

// dafrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback