fanfanfanjoder..

ååh nej! jag har hade en dunderdag tills nu när jag far det klart for mig att jag inte har nagon utlandsforsäkring, vafan ar det liksom? här har jag glidit runt o' nätsan gottat mig i att ha blivit robbad med tanke pa ersättningen jag skulle fatt men dooh..

ni vet när man dagdrommer om att man är miljonär for länge sa att man tillslut tror att man faktiskt är miljonär pa riktigt, sen vaknar man upp & inser att man fortfarande inte är annat än en flyersutdelare pa ramblan? typ den upplevelsen är det jag har nu. don't speak to the air cause It might fall down on you som min kära pojkvän gärna lägger till lite klyftigt sadär. nu e jag broke & jag orkar inte skriva mer. 

// dafrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback