grannen du lyser upp min dag.

chailar med grannen i mitt gamla nebourhood paralel! vi har lagat mat o' glott pa everybody loves cris :) dagen har varit kaotisk av personliga skäl så jag har egentligen inget roligt att skriva, tyvarr. o' detta ar inte en blogg dar jag kommer kasta ut alla smaskiga detaljer for att ni ska ha nagot att skvallra om sinsemellan so if your looking for drama har du kommit feeel. nu ska vi fortsatta hanga med cris! godnatt barcelona. imorgon ar en ny dag.


* grannen. ingen är som DU.


Kommentarer
Postat av: Des

okej nu har de gått för långt sen jag visste hur du mår, var du är och hur jag får tag i dig......

Så kan du höra av dig lr nått, mail a whatever... du är iaf sjukt saknad av ditt ex där hemma....



aja iaf hör av dig till mig puss.

Postat av: Mats Berntzen

Hur får man tag i dig??

Ringer utan att få svar.

Hoppas att allt är bra.



Saknar dig

Puss

Pappsen

2009-03-02 @ 08:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback