love love love!

it's official. idag förlovade jag mig med mannen i mitt liv <3 o' det är dessutom hyllning av världens vackraste namn. japp, det är frida idag! för det ska vi fira med fahita's nu o' bara mysa hela daan.. tills det är dags för pablo att ta på sig djväskan o' gå till jobbet, o' för en annan att möta upp tjejerna för att dancehallkväll på apolo, osså closing på city hall såklart, tradition. men jag har lovat mig själv att det ska va lauuna ikväll, imorgon ska jag nämligen på arbetsintervju! wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Sara Söderström

Hej Frida!

Jag önskar dig all lycka. Med förlovningen och arbetsintervjun.

Vad fint du skrivit om Emmy.

Kram, Sara

2009-02-18 @ 22:57:21
Postat av: caroline

GRATTIS!! :D

Postat av: Anonym

GRATTIS!! :D

2009-02-19 @ 15:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback