my family valentine.

idag är det alla hjärtans dag, troligen de mest sjuka påhittet ever, att man ska behöva investera i en dag för att minnas dom man älskar & bryr sig om. jag hoppas my loved ones vet hur mycket dom är för mig. inte bara idag. alla dagar om året.

sen vill jag bara passa på att understryka en dag som denna att familjen är allt. ingen vän bytte dina blöjor. grät av lycka när du föddes. fortsatte kämpa oavsett hur många gånger du gav upp. såg alltid hopp i dig. gav dig ditt namn. ingen vän bar runt på dig i nio månader. älskade dig ovillkorligt.  jag har verkligen dundermänniskor i mitt liv, äkta vänner, men dom får nöja sig med att vara 2:a, vilket inte är en dålig plats det heller, för på vinnarpallen står alltid familjen. mitt blod. <3

* happy valentine!

Kommentarer
Postat av: Des

Just so u know va alla hjärtansdag i LÖRDAGS! den 14/2!!!

haha men du verkar ha din egna lilla kalender... :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback