akta er för biovirus.

jag är allmänt skitglad över en sak. jag ska börja plugga! oh my fucking god som vi brukar uttrycka oss när något är riktigt fucked up, vem trodde att detta nånsin skulle hända mig igen efter uppsala-floppen på guc? haha. knastimez. idag har jag varit i studiedjungeln o' rotat bland alla kurser jag kan välja. eej latch, det finns för mycket att valja pa! troligtvis blir det grundämnena + spanska & kultuuur! yff jag kommer va så ruskigt allmänbildad efter detta.

ystdet. idag har jag & pablo varit pa bio ocksa. inget skämt heller vilka biovirus vi är. akta nykärt irriterande par som prasslar med popcorn & hånglar i mörkret. filmen var bra, har tyvärr inte tillräckligt bra minne för att komma ihåg vad den hette men det va med brad pitt som växte från gubbe till spädbarn istället för det korrekta hållet så att säga. idag är det måndag, vilket betyder nasty monday, ska mysa lite med mannen innan han går till jobbet sen blir det hem till dess för pepping! 

uppdatering får bli senare  :*

// dafrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback