be careful.

är dethar det dyraste & segaste internetcafét i barcelona lr vad? men det ligger ju trots allt alldeles framför vårat hus & mina ben ar inte lika hurtiga o' optimistiska till en promenad som min plånbok är så det lämnar mig inget annat alternativ an att sponsra domhar snikna indierna.

vaknade imorse med en stor knöl i halsen aka fridas halsmandel. vill inte bli sjuk men det ar vall lönlost att önska sig något what so ever pa fredan' den 13e. antagligen kommer det bli sjukhusvistelse med all jäkla otur denhär dagen för med sig. eller så ar det kanske bara inbillning att allt fuckar sig pa "otursdagen," det blir ju roligare om det faktiskt hander nagot, aven om det otur, vad ska man annars med en otursdag till?

Ikvall blir det förmodligen lugnt. tanken av hemma kväll under täcket med popcorn & vichy catalan ropar på mig. misstanker dock att min kära dess kommer ringa snart & fucka mina planer grovt. Hon har en läskig övertalningsformaga. eller om det ar jag som inte ar sa svårovertalad när det kommer till utgång kanske? men jag sa ju somsagt Formodligen. inga lovord alltsa. nej, nu ska jag ut i solen & skaffa mig lite bad luck! over and ouT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback