pills don't work.

gårdagen var inte okej. fyfan. smärtstillande + alkohol är uppenbarligen inte en bra kombination. 4 drinkar sen va' jag finito. & det mina damer o' herrar ar inte mitt fel. det ar läkarens fel. jag fragade specifikt om jag kan ta pillren med alkohol & det var ju ingen fara. sen en efterfest pa det. hemma hos oss. ville bara raportera till alla fran gardagen, jepp im alive. fast jag tycker att vi lyckades ratt sa bra pa city hall enda dess? dj dafri + desire remix 09, smaka pa den. osså mama' pola som gjorde typ allt jobb.

nu sitter jag pa internetcafet mittemot, ska springa & ringa csn nu & undersöka om jag har nagon ratt till studiemedel, med lite tur sa kanske jag har det! :)  efter det blir det hem till lillskiten som fortfarande ligger i sangen & tycker synd om sig sjalv, laga mat, krypa under täcket & umgås med mannen & projektorn resten av kvallen. * Bless


Kommentarer
Postat av: pappsen

Ojojoj. låter som en tuff dag/kväll. ?????

Blir lite orolig för Dig Dotra.

Jag får nog snart göra en Barca-resa kanske..

2009-02-13 @ 08:56:22
Postat av: Des

Tyvärr måste jag meddela att all credd går till Pola som gjorde skivan och det vi gjorde va att godkänna...

But fuck that take the glory we´r the best!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback