dårhuset.



papiflo:  
frida? its possible.. in my life, in your life.. in all others..? we talk other things (...) frida.. frida? *hihihi..*
me:
what papicho?
papiflo:
naa.. nothin'. im sad baby.. i talk two, four hours with a girl.. last night.. my x-x-x girlsfriend.. not girlsfriend but..
and so on..

nu sitter jag vid datorn o' möglar, klockan är 6.18, vad gör jag fortfarande vaken? va' inte själva meningen med hemgången att vila? jo. men det är heller inte det lättaste i detta hushåll. tex som just förtillfället när en full papicho stapplar runt i huset o' försöker hålla nån slags konversation med mig, på tvättäkta bananengelska. 

jag, pola & dess bangade på otto. vi har haft en underbar kväll på shoko men efter stängning hörde vi sängen ropa efter oss så pola o' jag drog oss tillbaka, kröp under täcket, slog på den mest deprimerande rullen vi kunde hitta o' åt citronsorbet istället.. & det ladies and gentlemen, de kan inte otto erbjuda.
 
time for go to bed! :*


 // dafrey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback