baby where you at?


v
det har snart gått en månad utan dig.. känns som det va igår du försvann. för några dagar sen trodde jag att jag såg dig i raval, en liten tjej på typ nio bast höll hårt i något som precis såg ut som dig o' ljuv musik flödade ur hörlurarna. tänk om det va du? 
senare i veckan såg jag dig igen, i antikaffären. 49 £ blev priset dom satte på dig i glashyllan. är det de enda du är värd nu? för mig var du värd guld :*  jag saknar dig. varje kväll jag ska sova o' varje gång jag ska gå från ett ställe till ett annat. varje gång jag tar tunnelbanan. du är den enda som kan göra mig glad igen när jag känner mig ledsen. den enda som förstår mig. o' nu känns allt bara så tomt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback