move your rumpa.

varför har inte nån sagt något? det är ju FETtisdag idag! denhär dagen tillägnades till mig o' jag går runt utan att veta ett shit? nu är det to late för att gå på semmel-mission, dessutom har jag inte sett en enda semla i barcelona så det kan ta sin lilla tid :( kom precis hem från en hel dag ute i solään (L) med pola, avsikten var att söka jobb på city bank men efter ett ex antal timmars letande efter en kopieringsmaskin för att skriva ut pola's cv kommer vi dit o' möts av en stängd city bank. however så fick det oss iaf att röra på våra kattiga rumpor vilket inte händer varje dag.


jag hade bestämmt att stanna hemma! gå till jespers crib, avslappnat klädd o' bara hälsa på alla lite snabbt, pussa på grannen o' gå hem för att ha en mysig o' lugn hemmakväll. men grupptrycket är en väldigt tung börda för mig o' "tre små shottar öl", ett djupt samtal om sveriges skolor o' ett drama senare var vi påväg till apolo. ännu en gång var det bevisat - det är roligare ute!

idag kan ni slänga ett grupptryck på 800 kg över mig o' jag kommer fortfarande inte gå ut. jag är alltså fett trött. nu ska jag krypa ner i mitt klassiska bubbelbad med tusentals värmeljus, lyssna på trumpetmusik o' sen ska vi titta på film o' bara mysa! :)

ps * gratulationer till min fina farmor har tagit ännu ett modigt kliv i åldrandet.
du o' jag - alla dagar - intill tidens ände.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Frida min älskling

Tack för gratulationerna. Längtar efter att få träffa dig. Kram från gamla farmor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback