vad hände?

Ååh sån keff onsdag jag hade. Nu har jag ocksa blivit rånad. Det var vall pa tiden, borjade tro att jag skulle slippa det. Fett simpelt jobb, ett litet snitt med kniven pa vaskbandet bara sen ar det bara att lopa. Jag menar.. jag skulle latt kunna overvaga att arbeta med de om min mamma inte hade gett mig tillrackligt med moral & empati for andra manniskor, men jag har inte tillrackligt med kondis heller.
Detta bestod deras fett ovarda robbning av:

- smink.
- 85 cent.
- mitt pass.
- MIN IPOD!!!!!!
- mina hemnyklar.
- mobil.
- tamponger. 

Vad mer har hant?! det ar fashionweek i barzelona, aka Bread & Butter aka "So cool." Okej, oversattning: en gigantisk mode-mässa med utvalda marken dit designers, modeller, kandisar & buissnesmanniskor kommer for att tatta gratisklader & gora affarer, mingla dy vet?!?  Fick i uppdrag att bjuda in detta omannskliga folk till finishpardey't ikvall, forsta dagen va jag lost! dethar va typ ett jobb for Ida Holmer, eller Blondinbella, jag ar en fucking hippie for domhar manniskorna. Bladdrade igenom Bread & Butter-bibeln lite snabbt innan jag akte dit, jag blir radd pa riktigt. Okej om man bryr sig om sitt utseende, vill va lite fläshig sadär, men en fucking bibel?!?!! Ida, next time I call you.

Ikvall blir det utgång i byn, förkrök hos Mallan & Mathilda, sedan till B&B, maste vara dar & se resultatet av det jag slitit for de senaste tre dagarna. MINGLA! jag minglar som ingen annan nu, med min nya väska som jag fick, med inbyggda hogtalare & utag for Ipoden. Hur tung kommer inte jag va med den?! riktig banan som gar pa gatan & spelar musik, högt, ensam haha. 

Jag saknar mamma, vill gärna ha henne här nu. Nu ska jag & karln hem & mysa.

blesS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback