sick nes S.


vaknade imorse fett förväntansfull eftersom jag vet att mamma har skickat paket till mig (a)! i hopp om att det ska ha kommit fram mörbulltar jag brevlådan men istället hittar jag ett annat kuvert med mitt namn på. det är från sjukan som har skickat en faktura till mig pa 226 euro! vad jag nu vet så har jag inte gjort någon skönhetsoperation sedan jag kom till spanien, jag har inte fatt nagra dyra mediciner utskrivna eller vaccinerat mig med någon lyxig spruta.. så whatafuck is this?  Min tå.

dethär ar fan patetiskt. för ett tag sedan stampade någon chick sönder min tå pa apolo med sina stilettklackar, vilket jag fick tvättat o' omplåstrat på sjukhuset för ett tag sedan. detta kostade alltså mig 2300 kronor?!? ar det så jävla konstigt att så många människor sitter på gatan i barcelona när en tvattning & ett plåster kostar 226 euro?! svaret är nej.

svenskar: inse hur bra ni har det. passa på att göra er illa - operera er, medicinera, vaccinera - just do what ya'll gotta' do! det är inte alla som har den lyckan. hejja sveriges skyddsnät! bajs pa spanien..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback