dressout again.



vad fan ar dealen med barcelona o' maskerader? folk ar helt hooked pa detdar med att kla ut sig for att senare under kvallen faktiskt tro att man ar  det man forestaller. pa fredag blir det celebration av malin som lamnar tonarslivet for att bli en vuxen & ansvarsfull ung kvinna. men forst, maskerad for att leka av sig den sista barnsligheten! Vad ska man kla ut sig till? okej, INTE katt! sist var apolo ett jafla  aristocats 2 o' det vill vi inte vara med om igen.  fuck, min fantasi racker inte langre.. 

i februari kommer kanske mammaoch min fari och farmor! om dom gor det ar jag den lyckligaste chicken pa jordklotet, da ar allt bara fullandat.  anywayz, nu ska jag tagga & handla, min man borjar bli sjuk sa jag ska hem & ta hand om honom. * puss.



Kommentarer
Postat av: lotta

saknar du inte lilla mig? för jag saknar dig varje dag. ska kanske, om jag lyckas tjäna ihop tillräckligt med pengar, åka till thailand i mars och hälsa på joel, om jag inte lyckas med det, så har jag och amanda snackat om att dra och hälsa på dej, så kanske, kanske kommer jag i mars:) då får du och din man ta emot oss med öppna armar.

2009-01-30 @ 11:03:36
Postat av: frida

ååh jo det klart jag saknar dig! om ni kommer sa blir jag jatte glad! ni fattas mig! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback