Svenssons¿

Latch dag. Ingenting viktigt har hant, vaknade, gick ut & gjorde arenden. Sa ansvarsfulla ar vi, sa att vi tillochmed har arenden - den du. Senare ska vi ga ut, gardagen slutade med nan keff chilensk film hemma efter att vi gjort ett tappert forsok till att peppa upp infor utgang, idag ska vi gora ett nytt forsok, som verkar lovande. Imorgon ska vi till ett hundshelter & pick out the most fancy vovven ever, ya'll see. Jag vet, vi borjar bli riktiga svenssons, min ex-varsta mardrom, men min nya varsta mardrom ar nog snarare nar jag kommer pa att jag faktiskt trivs med att vara en svenssons, att jag kanner for att kopa ett stort rott hus i nagot villaomrade med min man & mina ungar, en flicka & en pojke, en jycke. Dar ska vi sitta tillsammans & bara vara allmant boring & toffliga for resten av livet, i lugn & ro. han & jag. karleken borjar gora mig radd for mig sjalv.        


Kommentarer
Postat av: AC

Men hej min goa Frida. Pratade m mamma i dag å hon gav mig din bloggadress. Vad kul! Å kan du fatta att jag oxå har en blogg. Unbelievable va!!

Det är så kul att höra att allt e bra m dig å att du känner för att plugga. Kalas!! Nu ska jag inte tråka ut dig längre :-)) Ha det så toppen over there, å jag hoppas jag får träffa dig när du kommer t S-vall.

Kraaaamis//AC


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback