ljuva hem

vet ni vad jag ska göra? jag ska lägga mig i soffan framför tv'n med ett glas oboy o' en lingongrova med riktig ost, nyhetsmorgon på fyran ska stå på o' någon ska vinna 50 000 på triss o' låta besviken, senare ska jag sätta mig på bussen jag suttit på så många gånger förr o' åka för att fika med tjejerna ♥ på det gamla cafét vi fikat på i alla år. här i sundsvall är allt precis som vanligt, det förvånar mig varje gång jag återvänder hit hur stilla tiden står, o' när jag inte bor här så älskar jag det. max burgare, gatufeststämningen runt denhär tiden, mina underbara vänner.. 
det är härligt o' fridfullt här, men du fattas mig pablo martinez,
utan dig blir allt liksom halvdant..


du föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback