o' det snurrar i min skalle.

yff, det är äckligt varmt här i barzelona. 35 grader varmt, minst.
igår gjorde jag o' polette en "oops, jag tror jag blev haffad - groovt!" på boulevard, det var mkt trevligt! gick hem vid stängning o' fortsatte kalaset hemma vilket jag såklart bittert får erfara idag..

jag känner mig väldigt tankspridd. vet inte om det är värmen, bakfyllan, eller kanske t.o.m lite hemlängtan. börjar känna att mitt liv står still här, att sådant kan hända i denna storstad va..som inte har något slut.
jag vill börja plugga på riktigt, o' flytta söderut i spanien till en liten båt-by.
där kan jag sitta o' tänka över mitt liv.


o' jag vill hälsa till vännerna o' familjen som gjorde min sverigeresa så underbar.
- amanda, charlotta: här finns ni  -» ♥
oavsett var i världen jag befinner mig.



nu ska jag kramas med desen, imorgon åker hon till Sverige o' hälsar på. kmr sakna henne så mkt.. :(
detta blir svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback