regn o' lovord.

det sägs att det ska bli soligt imorgon, men här sägs det ju så mycket! 
jag börjar sakna min strand, min säng, min man, mina vänner..
å' andra sidan saknar jag redan min familj o' mina vänner härifrån när jag tänker på måndag,
dunder det vore om alla bara kunde flytta ner till mig, o' leva mitt simpla varma liv..

idag hanlade jag på bolaget för första gången,
fick visa legg i dörren, typ, det tyckte jag var orättvist,
men jag skuttade glatt därifrån med en vodkaflarre i högsta hugg, (hade inte råd med påse)
o' nu är jag hemma o' väntar som en bortskämd snorunge på att mamma ska sätta lövbiffen på bordet, ♥ ljuva hem..
efter det ska jag göra mig iordning för goodbye-pardey med amanda o' tom ute i regnet,
för nu är det bara 2 dagar kvar i suecia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback