sa var det helg igen.

dethar ar dafrey som rapporterar straight from barceloca! har far jag snart varmeslag, 47 grader har vi uppnatt (man vill bara stanga in sig framfor flakten.) allt flyter pa somvanligt efter lite humorsvagningar fran min sida :) den goda nyheten for idag ar att desi snart kmr tillbaka ♥ den daliga ar att mathilda flyttade hem till sverige igar. vi grat fast ann att vi inte ens insett att hon faktiskt flyttar "hem" nu, det kandes som att sluta nian, all over again.

nu ska jag o' alsklingen kopa vatten o' ga hem o' dacka for vi har feber bada tva o' har haft det i typ 3 dar. vi far se nar och hur detta slutar, det ar atminstonde helg.

beso 

Kommentarer
Postat av: Des

På söndag kväll e jag tillbaka... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback