shu bre bullen, whats cracking


E - hej bullen..jag är en flicka på 14 vårar
P & F - hehehehe.. ehh?
E - nej förlåt mig, kära bullen..
P - du - e - så - rolig - ..heheh

så, nu har jag skakat av mig lite internt shit, så tillbaka till gårdagen. jag o' pola drog o' tittade på en arbetskamrat till henne som uppträdde med hennes band på en liten bar. hela sverige var där (hela transcom) o' där satt vi o' klappade händerna i takt, det var jätte mysigt men tyvärr hörde man bandet rätt dåligt men jag anar att det var dunder, o' det var det vi sa till polas arbetskamrat också. efter drog vi vidare till inget mindre än BULLEN! där mötte vi upp papiflo som spelade, o' benne o' dansade lite med dom :) efter drog vi hemmåt o' hade standard natt-snacket med godnatt-ölen innan det var dags att dra sig in på rummen o' sussa.

idag är det fredag. patrick har kommit tillbaka från norge o' har bjudit in mig på grillfest på hans takterass. det låter inte så dumt visst? maybe! nu ska vi rulla chokladbollar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback