sitges, pojkarnas stad, o' min.

har precis vaknat, kom hem fran ♥ sitges imorse. vi har haft det sa fint jag, grannen, emelie o' jacke. igar lag vi i den 35 gradiga varmen pa stranden hela dagen o' havet ar nu lika varmt som i badkaret hemma. senare pa kvallen gick vi o' at o' drack sangria pa piren, dar sjong vi svenska visor i kanon innan vi drog vidare pa bar-runda o' senare till gay-cluben organic dar jag o' emelie var ensamma om att inte vara karl. runt 6 drog vi oss ner till stranden dar vi dackade under stjarnorna, haha! jo, det lat ju sa himla tjusigt, ellerhur?

jag tror verkligen jag behovde komma ivag fran barca,
for nu har jag fatt nya krafter,

gracias,








Kommentarer
Postat av: pappsen

Tjena tjejen. Guuuud va du myser på!!!

Hur gick det med blonderingen?

Om du nu erhållit nya krafter kanske du orkar svara när man ringer dig!!!

2009-06-16 @ 08:36:50
Postat av: elin

va fan åkte jag hem för?! sundsvall är det kallt, krogen stänger 3 och man måste gå ut och röka. ÄH FY FAN!

2009-06-16 @ 10:37:51
Postat av: fluda

haha, tre, det var vall det lojligfaste! ja elin, som du forstar kan man fraga sig det, har ar det 30+, mohah! o¡ barca vantar pa dig tills du kommer tillbaks, men nar?



pappa! jag har sett att du rignt, men jag har ju fullt upp sa har missat dig, ring igen.

love you!



o¡ ann sa lange ar jag brunett men man vet aldrig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback