fira min sommar,

har i barcelona ar det soligt o' kvavft, anna var tvungen att sjukanmala sig idag pga solsting. franomed nu raknas ingenting under 35 grader som sommar, o' imorgon firar barcelona detta vilket tydligen ska fylla hela stranden med manniskor o´ musik runt kvalsssnaret! jag far min midsommar. det ar knappt o' lite, det man saknar har i staden som aldrig sover.

i helgen ska jag jobba pa en club som heter MIX dar jag kommer ta bestallningar o' torka bord o' bardiskar,
detta ska tydligen vara ett stalle for rikeman vilket genast forklarade varfor jag inte har en aning om stallet, men pa torsdag ska pia o' jag dit n' check it out. tank om jag kanske skulle fa jobba dar jamt.. o' slippa kundservicar o' callcenters, ha ett riktigt jobb..
 
nej, nu ska jag hem o' rita lite, lasa spanska och sen ta mig ut till hospital och mota des, min hjaltinna, o' jag vet att hon har kalla bacardi breezer's o' coronita i kylen som vantar till en kvalls girlztalk!

alskar er alla, typ.


dafrey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback