ansvarsfull my ***

hundra år sen man satt på msn o' nördade, sitter alltid på något ruttet internetcafé nuförtiden där tiden aldrig räcker till men nu har jag choppat pola's burk and i'm back. mysit att verkligen prata med alla hemifrån. "vi kmr baxa dig ifrån han, du tilhör oss & så enkelt ere!"  mwuah till haney o' D.
mina favvisar, alltid :*

älskar josefs ree kommentar nyss
- va é klockan där nu?

ikväll har jag varit o' käkat med dess therese lotta o' en nyinflyttad tjej från holland som bor i dess lägenhet. efter drog girlzen vidare till ryans medans den nya förbättrade o' ansvarsfulla frida drog sig hemåt för att se en film istället. trodde hon ja. efterblivna jag glömde att chino lånat vår projektor. så nu ligger jag här i sängen o' tittar på spanska sanningens ögonblick o' lyssnar på hororna som skriker o' bråkar nere på ramblan. älsklingen spelar på shoko ikväll o' tjejerna är väll antagligen inne på sin femte 2-euros-öl nu skulle jag gissa. men här sitter jag ensam i mörkret o' är ansvarsfull. n' it sucks.


du är den finaste människan jag någonsin mött. det svär jag på.
/ dafrey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback