dags att ta tag i detta.


NEH, nu får det va' nog med lathet dafrey, idag ska jag o' pablo traska bort till barcelonetta o' köpa varsitt gymkort, älsklingen ska bli ett muskelberg o' jag ska bli pinnslank. nej, kanske inte, men förhoppningsvis tar vi oss upp för våra tre trappor utan att dö av andningsproblem o' benskörhet om några veckor. det vore skönt att slippa. 

ikväll ska vi fira felipe som fyller år imorgon (inatt.) grattis till dig min fina vän.
nu bär det av till ett hälsosammare liv.
ciao

Kommentarer
Postat av: Des

haha slutet?? hmm vilken tid går vi dit på onsdag?! :p

Åhh somnade efter ha vridit o vändit mig i sängen i typ 2 timmar, borde inte ha somnat o sen vaknad på madressen det förstörde min natt sömn haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback