en tanke jag fick.

kära vänner. dethär är till er och bara till er. ni har alla lärt mig något. vissa av er lär mig fortfarande saker. jag älskar er, på riktigt. kan egentligen inte säga det för många ggr. jag ber att jag har gett er något tillbaka. för mig är ni guld. uppsala. sundsvall. val jag gjorde. människor jag mötte. lämnade. det va meningen. ellerhur?

FLASHBACKS
av en bild, av ett ord. jag kan få de när jag minst skulle tro
går tillbaka då jag
minns vad som gjorts, kan inte fly för det finns inuti mig
ett skratt, en plats, en dyster ton kan, påminna mig om en viss persons namn
och om en viss persons sätt, shit va jag saknar vissa personer fett
fast det é en del av att leva, att saker ändras o' det é skevt att acceptera
för allt vi gjorde å' sa,  å' alla löften vi gav varann é tomma idag
gammal vänskap jag tänker på den då å då, ler åt minnen av sånt vi hitta på
vitt när vi tugga fett, den tid jag saknar
beaten den tog mig tillbaka. :*


 ♥ till Er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback