jag lider av nostalgi.

en underlig dag. underliga funderingar.
nostalgi. människor som dyker upp från förr. väcker minnen.
en gnutta hemlängtan. fast samtidigt så lycklig. jaa
nostalgi.
usch.. jag hatar nostalgi..

~ n' don't think that i don't miss you, i miss you the most.

ikväll blir det shoko + bombox, älsklingen spelar. ska försöka släpa med mig grannen o.co oxå tänkte jag.fick besked om att min fina hanna kommer o' hälsar på mig snart! :) på min födelsedag 3e april allihopa! såw nu fick ni det klart för er också! kom inte o' säg sen att ni inte visste! nu ska vi städa, yey!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det du saknar??

2009-03-06 @ 03:30:12
Postat av: grannen

shoo grannen. sorry att jag inte kom i mandags. blev sa ackligt javla sjuk sa jag kunde fan inte ens rora pa mig, snacka om att jag ville folja med!!!!!!!! men ikvall ska vi till OUTTU ZUTTS KNAPPER MED FRINGRARNA VI SES DAR


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback