nasty tan.


det blev utgång.

vad hände? jag lagade romanisk middag med mina favvo-pojkar innan jag kilade ner till dess en stund. där satt vi somvanligt i hennes kök o' dödade tid innan det var dags att dra sig mot apolo. det va fett mycket folk o' galet varmt. kvällen led mot sitt slut o' hela packet drog sig hem till chino för att efterfesta. fuck, jag har en sömnbrist som inte är att leka med. nu tänker jag krypa ner under täcket med hjärtat o' sova bort hela denhär soliga sommardagen. till mitt försvar så måste jag faktiskt skona mitt sönderbrända fejs som jag fick på köpet i andorra.

PS!

googlade panikslaget igår på "brännskada hemmakur NU" o' läste att youghurt tydligen skulle funka. o' det funkade.

så nu har jag räddat er alla från det projektet, nu vet ni att det funkar.

// dafri

Kommentarer
Postat av: elin

full,fullare, fullast billy!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback