bara bull.

är det meningen nu att jag ska uppdatera er om mitt galna partyliv i barcelona med alla flippade snefyllor såhär på lill-lördan' o' allt? det går ikke. ikväll har jag varit med thilda, anna o' hennes kompis som är på besök från sverige, på pepino o' endast chillat, pratat o' inte druckit en droppe. efter det gick vi hem till mathilda o' drack sun tea (!) som anna köpt med sig från fosterlandet, och åt apelsiner. mwuah till riktigt té.

påvägen hem träffade jag på dendär prostituerade tjocka transvestiten som försökte robba mig för typ en månad sen. självklart började ju satmaran dra i min påse like always, o' svära på spanska. o' ja, jag är liten på jorden o' stor i orden, så självklart svor jag tillbaka likadant till henne om inte grövre, fast på svenska, tills hon (han?!) tillslut gav upp.
ramblan by night är ej latch. där finns det fan folk till allt.

nu är jag hemma i min ensamhet. pablo spelar till 5. kan inte sova själv längre, jag är bortskämd, o' fett uttråkad, vilket resulterar i rostmackor, choklad, kakor o' typ allt ätbart jag kan få tag på. uttråkad frida = fet frida.

älskling KOM HEM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback