död dag.

gårdagen var slitsam, jobb hela dan fram till 3 på natten o' el final på city hall's premiär av "silver city" haha, ett desperat försök till att dra mer fancy folk till stället, vilket jag tror jag o' min partner in crime fuckade ganska grovt på ramblan tidigare på kvällen. efter jobbet taggade vi till city för att sitta som två stollta granma's i varsin fåtölj framför scenen o' klappa händerna till felipe's trummsolon. åh va duktig han va :*

idag har vi varit i fritidsgården aka. mitt hem hela dagen o' slappat. dess förseslog att vi skulle skaffa en större soffa o' tv i vardagsrummet så vi kunde "mysa där allihopa", nu får det räcka, skaffa ett eget hem gatubarn! ;) <3

har vart stekhett hela veckan men såklart ska det bli disigt på vår lediga dag, det är den vanliga turen. nu ska jag snart bege mig till mathilda's crib, det vankas storkalas på otto, det var längesen nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback