andorra nästa.

dagen har varit chaiL. jag o' mathilda har myst o' unnat oss tre-rätters på pizza hut, o' de va ett fancy pizza hut ska jag be om att få tala om. minst sagt. ellerhur thilda? (; vi satt o' skrattade tills tårarna rann innan vi lämnade 5 cent i dricks o' taggade vidare för en shoppingrunda, mathilda shoppade jag va bara bitter o' avunsjuk.

men. vi tjejer har våra taktiker o' såklart hookade vi en lösning på min shoppingtorka också, så först gick vi hem till mig o' rensade min garderob på allt jag inte använder, sen till mathilda o' rensade allt hon inte använder. på så sätt kom jag ändå hem med 40 kassar kläder. den du. jag vet.
 
på lördag ska vi åka till andorra som är en liten stad på gränsen mellan spanien o' frankrike :) ska bila dit o' sova på hotell, äta gratiskrubb o' bara peta barcelonastressen för 2 lugna dagar. pablo ska spela på ett snowboardevent på söndagen så jag släpar med mig thilda o' dess så jag får lite sällskap.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vill, vill,vill folja med! Har ni redan bokat sa det ar forsent?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback