spinningpasset.

jag gjorde det! mrs frida amanda har officiellt tagit sig igenom det första mördarspinningpasset! 50 minuter av svett, mjölksyra o' tårar + en överpeppad konstruktör som skriker på spanska. varje minutjävel som gick förbi på monitorn framför mig ville jag bara banga o' tagga men tanken av hur humiliating de skulle va att ge upp efter en kvart o' tvingas gå därifrån mitt i passet va starkare så istället satt jag kvar o' höll fina minen, jag tror alla trodde att jag var vinnaren i cykel-VM, så rutinerad lekte jag där inne - yff, om ni visste: när technomusiken gav upp o' passet var slut tackade jag gud era träningsnarkomaner!
OK-OK nog om min gymvistelse men som ni märker så var de en väldigt traumatisk upplevelse för mig.

efter passet tog jag o' spagettibenen en halvtimmes prommis hem till latmasken som fortfarande satt fast framför datorn. vi lagade mat o' myste lite innan hjärtis var tvungen att springa till jobbet. mötte upp dess o' traskade i vanlig tid upp till city för att möta upp alla andra o' kalasa natten lång. trevlig kväll som alltid med flickorna ♥.

nu ska jag äta en nyttig frukost innan jag beger mig till gymmis igen.
hm.. undra vad jag ska hitta på idag då.. kanske träna på att ligga på en solstol vid poolen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback